Forløbsbeskrivelse

1. Sagsgennemgang og Vurdering
Vi møder op og gennemgår sagen sammen med dig. Ud fra mødet udvælger vi de specialister, hvis faglighed matcher borgerens udfordringer.
2. Individuelt tilrettelagt bidrag fra specialisterne
Specialisterne møder borgeren og indsamler viden, vurderinger og udvikler konkrete værktøjer tilpasset den enkelte.

3. Fælles samling af netværk
Al viden samles hos vores casemanager, som herefter indkalder alle relevante aktører i borgerens netværk – både fagpersoner og andre med indflydelse på forløbet.

4. Udarbejdelse af samlet handleplan
Med afsæt i den samlede viden laves en tværfaglig handleplan i samarbejde med alle implicerede. Målet er én fælles retning og fælles mål.

5. Facilitering og koordinering
Vores casemanagers har stor erfaring i at lede netværksmøder, skabe relationer og facilitere samarbejde på tværs. Du får én samlet indsats med fælles fagligt grundlag.

6.Opfølgning og supervision
Vi følger løbende op med evaluering og tilbyder supervision til de enkelte fagpersoner eller teams, der arbejder med borgeren